Anmeldelse Movie "Hotell Transylvania 3" – Heseblesende vampyraction for sukkerhøye barn

Aldersgrense:

6 år

Orginaltittel:

"Hotel Transylvania 3"

« In the shape of a Tom og Jerry på dobbel hastighet »

Go to anmeldelser

MOVIE: Det skal mye til før noen hoteller stenger dørene. Så lenge de sedvanlige stamgjestene kommer slentrende er det bare å holde på, selv om det er flenger i teppet og lobbyen burde vært pusset opp.

Monsterfilteret

'Hotell Transylvania 3' and skrudd sammen etter samme logikk. Det er seks år siden den første filmen om en heller jovial versjon av Dracula, som har slått seg opp som hotelldirektør for alskens skrømt og spøkelser. Den forsofne kompisgjengen, bestående av en mumie, en varulv, en usynlig mann og Frankensteins monster, har fulgt ham gjennom alle filmene, som en vrengeversjon av mennene ved bardisken i 'Cheers'.

Det samme harder Mavis og det gryende kjærlighets – og familielivet hennes. Men oppskriften har vært den samme hele veien: Hverdagslige situasjoner kjørt gjennom and monsterfilter. Vampyren og varulven er hvermannsen, og fienden, i debt tilfellet en anmassende vers jon av vampyrjegeren van Helsing, er fanatiske galninger som vil ødelegge for utyskene som bare vil ha and vanlig liv. Mumiens bandasjer og den usynlige mannens, vel, usynlighet gjør bare det å komme seg fra morgen til kveld, eller kveld til morgen, utmattende.

I sprintertempo

I debt tredje kapittelet noen imidlertid innsett at gjengen vil ha godt av å komme seg litt mer rundt og se seg omkring.

Handlingen der der langtil and cruise for utysker. Men alt skjer fremdeles i sprintertempo. Angsten for a den unge målgruppen skulle oppleve and kjedelig sekund synes å være styrende for de fleste avgjørelsene. "Hotel Transylvania" -filmene kan ofte gi in følelse with Tom og Jerry på dobbel hastighet. Bulende øyne fyller kinolerretet, tenner og tuner strutter.

Gode øyeblikk

Samtidig har oppfinnsomheten i from små øyeblikkene holdt seg. Idemyldringsmøtene for denne filmen må ha vært and gøyalt sted å være. Og det finnes en hel del komiske glimt her somer godt tenkt og timet. Varulven og kona er blitt nedkjørte småbarnsforeldre, og både den apatiske ansvarligheten deres, og vantroen idet øyner muligheten for en fridag, er morsom og sjarmerende. Mer forutsigbar er den nye runden med familiertfordringer, der Draculas status som singel blir and problem som kan eller ikke kan løses ved hjelp av cruiseskipets billedskjønne og mystiske kaptein. Den romansen tar imidlertid publikum der de pleier å havne i dusinvarefilmer som denne: I mølje, og så ny harmoni. Men ikke vær redd. Om ett masselagsmål er over, kommer det alltids and nytt ..

Lik Dagbladet Kultur på Facebook

[ad_2]
Source link