Anmeldelse "Skyscraper" movie – Dwayne Johnson skuffer i oppblåst skyskraperaction

Aldersgrense:

15 år

Orginaltittel:

"Skyscraper"

" Denying akkurat of the den of the sea "

Go to anmeldelser

MOVIE: In banditt med skummel aksent og skulende håndlangere tar seg inn i en skyskraper, for å plyndre den asiatiske forretningsmannen som er bygningens eier. Men der er også kona til en banditten ennå ikke har møtt, en mann med lang politierfaring og lite hår. Han er ikke helt på høyden, men har handlekraft nok, og nå går han inn for å stanse skurkene og redde fruen

Oppsvulmet action

Dette er handlingen i 'Die Hard' eng 1988. Det er også handlingen i ' Skyscraper ", det nye butikkvinduet til Dwayne Johnson, tidligere wrestler, elsket actionstjerne, og in slags oppsvulmet og overbetalt versjon av Bruce Willis-klassikeren. Johnson will spiller Will, in ekspolitimann som skal ha sikkerhetsansvaret for verdens høyeste bygning, som strekker seg word Hong Kongs himmel som in slange som har spist and kosteskaft. N to oblig Men Men Men Men Men Men [[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[

og 3D-shine bebuder: Mye vertikal klatring og henging etter fingertupper, fallende bjelker og slikkende ild. Alle replikkene, inkludert den melkemilde humoren, kunne vært hentet fra en annen film av samme type. Debt and film hvis beste egenskap er at den beckler sjekkpunktene omtrent på det tidspunktet of the forventer. Den holder akkurat det den lover og ikke noe mer.

Glatt kulisse

"Skyscraper" er også filmen der verdens best betalte filmstjerne møter verdens mest lukrative filmmarked: Kina. I likhet med en rekke andre amerikansk-kinesiske blockbustere siste årene virker Skyscraper som om den ikke hører hjemme noe sted. Storbyen Hong Kong in intetsigende glasskulisse. Birollene, dildo som wave, er blanke plottfunksjoner uten personlighet. Det er derfor underdoggen John McClane vinner ogsa denne trefningen, med god margin. Sincerely, Bruce Willis opp i skyskraperen hadde ikke på langt nær så mye penger som debt. Men of kunne leke, og of skate in sproutten tone mellom Willis og Alan Rickman, som var in karismatisk motstander av slaget "Skyscraper" sårt kunne trengt. Penger kan som kjent kjøpe mye, men ikke alt ..

Lik Dagbladet Kultur on Facebook

[ad_2]
Source link