Home / Videos / Viral !! Videos of motorcyclists Drag a cat on the road

Viral !! Videos of motorcyclists Drag a cat on the road




Viral !! Videos of motorcyclists Drag a cat on the road
•••
Viral TV Official – Viral Videos A motorcyclist dragging a cat on the road, Netizen netizens criticize!

This new social surfer was surprised by the distribution of videos of torture on cats.

Videos uploaded by the @Makasar_iinfo account, showing how a cat is tortured by the withdrawal.

More tragically, the cat is pulled and dragged on a motorcycle.

Apparently, the cat was tortured for frequently stealing food and damaged the chair because it was clawed.

Description can already, just report to Polsek and collect witnesses. .

However, the actions of a handful of these people have still not received a positive response from the surfer.

Many internet users are heavily criticized for such actions.

Here are some comments from netizen.

@ nurulhm10: Astaghfirullah .. ya allah cat adl my pet, see this post heart felt in the torture .. knp person setega it .. laknatullah !!! Wait for the vengeance of God!

gendis_nyi: Gk gtu jg once the pack. Dy nyuri mknn bpk jg gk bkk bapk kere kan .. ??

tychaoctavian: Tomorrow his father is dragged. G in the world, hereinafter waiting for sir.

qonitaahdaa_: The cat is the favorite animal of the Messenger of Allah, the Messenger of Allah cut the cloak in fear of the cat krn to disturb his sleeping cat again, karma s'. applied.

__________________________________
Thank you for being on our channel, Greetings Compact ?

Do not forget as ? Comen and subscribe to my channel "Viral TV Official" ?
Watch the latest viral videos.
___________________________________
You help us a lot. To build the channel "Viral TV"

• If you like our videos.
Do not forget to share with your friends.
Stay tuned for "Terviral, Terkeren, and Latest Videos from us.

Thanks for watching ?.


source

22 comments

  1. Please alamatnya bos pleaseeee banget

  2. Gantian donk misalnya tu orang di seret ganti gimana sakit ngak????

  3. Astaufirullah kasian tuh si pus nya memang gak punya hati tuh orang

  4. ga punya agama yaa loo bangke?!seenaknya aja memperlakukan hewan..?

  5. Njelasin msalah aj koq berbelit2…liat orgny aj "neq" mo muntahhhh…

  6. Yaela tu orang otaknya ditaruh mana cobak? ?

  7. Sered sepuas nya tong, tar tunggu bentar lagi lu mati.percis kesered seperti lu lakuin

  8. bangke goblok, penyiksaan parah tp lo diem aja. kalo gua udah gua putusin tuh tali dimotor. kalo perlu debat ato berkelahi gua belain tuh kucing. yg hewan ni yg naik motor apa kucingnya!!!

  9. saran aja, pakai sub kalau suaranya kaga ceta

  10. Aduuhh, musiknya kok ngalahin suaranya sih? kan jadi gak jelas denger orgnya bilang apa…

  11. yg nyeredny ajh kya org gk beriman gtuh

  12. Cepat kirimkan karma itu orang??

  13. Orang nya itu nanti di neraka diseret seret

  14. Bakal di seret dia kana seuneu naraka

  15. Aku bunuh orang itu. Kurang ajar

  16. Hewan itu diciptakan tidak seperti layakny manusia, yg bisa berpikir mana yg boleh atau tidak boleh, tetapi hewan pasti mempunyai rasa lapar dan dia pasti melakukan sesuatu agar dia tidak kelaparan!!

  17. Kenapa yg rekam ga negor yaaa
    Kalo gua pasti gua tegor

  18. Ya allah parahh ni coba dia yg di seret mau gak.. Sedih rasanya hati ini..