Home / Videos / Viral! Women eat real mangosteen durian and eating

Viral! Women eat real mangosteen durian and eating




You still remember the figure of a woman who was in the middle of Viral because she has content like eating more fruits than ordinary people. He ate the fruit, complete with the skin until the seeds. We present again this complete viral video with an expert explanation, on the dangers of consuming unusual fruits.

Follow the latest news in 2018 with the Indonesian language wrapped internationally, and do not miss the latest 2018 news with the latest news and live coverage CNN Indonesia on and CNN Indonesia's channel in Transvision.

In the political year and elections of 2018, CNN Indonesia grabs as a screen of confidence election. We will provide a balanced electoral content of 2018 to protect democracy and democratization in our beloved Indonesia.

CNN Indonesia is incorporated in the Transmedia group. In Transmedia, also incorporated Trans TV, Trans7, Detikcom, Transvision and CNN Indonesia.com.

Follow and Mention our Twitter:
@myTranstweet
@cnniddaily
@cnnidconnected
@cnnidinsight
@cnnindonesia

Like & Follow Facebook:
CNN Indonesia

Follow IG:
(19459003) cnn indonesia


source

35 comments

  1. Coba,durenya mkn seklian kulitnya

  2. Matane medenni temen ya ? Ky buta.. perempuan ko ngono

  3. palingan buat viral biar masuk tv

  4. Itu nama channel nya yuni geboey

  5. kok bisa ya makan durian sama bijinya ya

  6. wih sangar itu gigi apa gergaji sih. kuat bgt ? gak sekalian kulitnya durian di makan mbk biar gak mubazir

  7. ya allah ini orang mau teekenal cari sensasi nda mutu buangettt…rakus tu

  8. bagus sayang di bung embat ajah

  9. ini mah bukan viral tapi rakus

  10. Hadaw,jaman sekarang udah pada edan,pengen viral apa ajha di lakuin

  11. Mau ngikutin DJ butterfly :v

  12. Awas mba ntar giginya pda copot semua ketelen lgi hehe

  13. Aduh biji nya di makan, tuh kata dokter juga bahaya, ngeri

  14. Ketika mkn durian dgn sebiji ny…..
    Dpt anda bayang kn ketika BAB…
    NGEDDen ny…. EUUUUUUUUU…….?

  15. Giginya terbuat dari baja kali?

  16. yang mkn durian itu biasa aja coba sekalian makan kulitnya baru luar biasa ????