Home / Videos / Official video of viral immigration Press the heads of foreign citizens!

Official video of viral immigration Press the heads of foreign citizens!




Official video of viral immigration Press the heads of strangers!


source

35 comments

  1. Tiada sapa yang memahami kerja frontliner

  2. Perangai mcm sial bgus la da kena rkam, jenis yg mcm ni yg kaki rasuah ni….

  3. Mamak ni lantikan politik kut, sbb tu perangai buruk. Buang je, dia ingat ofis tu mak bapak dia punya ya

  4. Pecat je petugas tu..biadap..kalau ye pon marah jgn la sampai nk ketuk orang camtu .. buat mlu org mlysia je..

  5. Warga asing ni dlm proses membuat permohonan PATI (Pendatang Asing Tanpa Izin), nampaknya dia tengah buat "Thumb Print"

    Saudara dan saudari, kami manusia dan berkasih sayang terutamanya manusia2 diMalaysia.

    Apabila warga asing mendapati org2 Malaysia bermurah hati dan hormat kpd mereka…, ramai antara mereka akan jadi angkuh lepastu akan cabar org2 Malaysia yg menakbir mereka disyarikat2 dlm Malaysia. Mereka ni akan bersekutu dan akan cabar majikan utk menurunkan org malaysia yg menabir mereka supaya mereka akan dpt bekerja dgn senang dan juga dgn masa yg lebih panjang (dpt OT banyak sikit). Ya…bukan semua tapi ramai.

    Apabila saya ni dicabar masalah2 kerja oleh pekerja2 asing, majikan memberi sokongan penuh kpd saya. Lepas ni apabila menyuruh mereka buat sesuatu…mereka buat saje, sebelum ni banyak cakap. Beberapa bulan kemudian saya ditugaskan utk membawa mereka ke Jabatan Imigresen. Pada mulanya saya terasa layanan kpd PATI tidak berpatutan, tapi kalo mengaji dgn pengalaman saya ..saya faham kenapa kakitangan imgresen ni buat sedemikian.

    Jgn lupa ni bukan saje "warga asing" …ni Pendatang Asing Tanpa Izin (PATI)

  6. Dia itu harus di pecat dan mesti ambil tindakan, kalau tukar ke bahagian lain tak adil bangsat macam ini kena buang kerja. Kalau dia tukar ke bahagian lain adakah perangai dia akan berubah. No no no .

  7. siasat dgn adil kes ni. nmpak mcm dh drancang je. msakn ble plak ambil wedio. warga asing pn sial jga kurang hajar tk hormat budaya negri ni

  8. warga asing ni hantar balik je senang. kalau cakap 10 kali tak faham memang sesuai kena ketuk. mohon kerajaan wajibkan mereka pandai dan faham bahasa melayu sebelum dibenarkan bekerja.

  9. Ni ke frontline imigresen. Wat malu Malaysia je

  10. saki baki cara yg lama masih diterapkn harus tindak tegas diambil sebagai pengajaran pada yg lain.. Macam mana org luar nk hormat org malaysia..

  11. Tak beradab pegawai camtu.. Ibarat nila setitik rosak susu sebelanga.. Buat malu Malaysian aje..

  12. Rasanye harus di pecat sbagai tindak tegas biar menjadi tauladan.. Kerjaan baru harus bersikap lebih tegas jgn seperti yg brlalu..

  13. Buang je keje…htr keje kat rumah org yg dia ketuk kepala tu..biar dia rasa plak kena ketuk

  14. Boleh tak letak nama pegawai dan tempat kejadian baru kita boleh pergi jumpai pegawai yang kurang aja ini

  15. Buang saja pegawai mcm ni…

  16. Aku syak dia nak buat rancangan ketuk2 ramadan .. tu terketuk kpla org , ke dia mrh sb BN klah ?

  17. tingkah perilaku menunjukan diri kita ni siapa

  18. Buat malu imej imegresen jer..aku g utc setia tropika aku ketok blk kepala dier..bodoh bangang mampus lg bagos

  19. Sialnye pgawai tu, klo aku ade kt situ mmg sah kne maki pnye, klo bnyk ckp aku pijak kple dia, amjdh pnye mnusia bru jd pgawai da cmtu klo jd polis maunye dtembak agknye org tu

  20. Utk makluman..ini adalah kaedah berkomunikasi dengan 'BERKESAN'…hahaha!! Kan dh kena lepok kpala.. Tak fhm bhsa..geram pegawai imigresen tu..kalau dgn warga somalia lagi la bengang buat penjelasan..hahaha!!

  21. Bangla : Bang mana itu visa tak rak cop kah ???
    Pegawai : sini la bangang ada nampak tak !!!
    Bangla : mana ???
    Pegawai : mari dekat sikit tengok ….
    Na ini cop kepala hotak kau !!!

  22. Mmg ptt kena buang,.byk sgt yg berlagak selalu jmpa jenis mcm tu ble buat permt bdk keje,.ble ada kes mcm ni bru diaorg kecut perut nk perlekeh org lain.

  23. Wow.. Mak ko mesti bangga dgn ko.. Bagus.. I bagi like.. Macam macam manusia ade hahaha

  24. patot jgn diketok tembak jerkk..menyemak je kt mlysia tanah melayu ni..

  25. pecat je pejawat awam yg mcm ni

  26. Kadang2 dlm perkara yg sebegini lh yg membuat kn org mrh pd kakitangan kerajaan bkn lh semua tp segelincir saja tp hbs nama buruk d buat nya kadang2 kita sebagai penjawat awam kena lh guna budi bicara sikit.

  27. Apehal la si pegawai imigresen ni,semua cari masaalah…,gila ke ape….bingai….

  28. dulu, pos malaysia lempar bungkusan.
    kini, imigresen ketuk kepala warga myanmar.
    aung san suu kyi kalau tengok mesti marah.
    kalau saya kena saya balas tumbuk muka dia.
    esok, lusa dan tulat, entah apa2 pula.
    penjawat2 awam bangsat begini patut buang kerja.
    tak payahlah nak gantung2 kerja, buang masa.
    kerajaan ph harus serius memenangi perkara ini.
    pada penjawat2 awam, gaji kamu rakyat yang bayar tau.
    justeru itu disyorkan had umur pencen balik ke 55 tahun.