Home / Videos / Viral! Video Onani Syafiq Kyle Tersebar

Viral! Video Onani Syafiq Kyle Tersebar




Betul ke Syafiq Kyle macam nor guys? Kebenaran Belum Pasti


source

5 comments

  1. Shafiq boleh saman , kesian yg muat turun video tu

  2. korg ni vidio viral tkkn lah abg capik nk buat kerja bodoh…habislah maruah dia jatuh mesti artis lain upah org untuk kenakan abg capik ..sebab abg capik kan dh meletop… saya baru umur 11 tahun… ada otak fikir jangan kuarkan benda bodoh dari otak kita…so jgn percaya saya bukan nk bela tpi cuba mcm korg artis lepastu ada plk mcm nie tpi korng tk buat pon… ?sapa setuju like

  3. Lebih elok delete ja video nie..kesian kt orng..bulan puasa plk tu..semoga allah beri hidayah kat syafiq

  4. maafkn jelaa. semua ade nafsu perasaan dan buat silap..yg lelaki kecam lebih tu cm korang x penah melancap pulak…adoii